Tez/Proje Teslimi Hakkında

Üniversitemiz Akademik Takvimine göre Yüksek Lisans Tez/Proje teslimi tarihleri 03-21 Mayıs 2021'dir. Ancak Cumhurbaşkanlığının almış olduğu tam kapanma kararındaki tarihler ile Tez/Proje teslim tarihleri önemli ölçüde örtüşmektedir. Bu nedenle Tez/Proje teslimleri, öğrencinin @ogrenci.yalova.edu.tr ya da danışmanın @yalova.edu.tr kurumsal e-posta adreslerinden gönderilmek şartıyla online olarak yapılabilecektir. Tez/projesini teslim edecek öğrencilerimiz ya da danışman tarafından aşağıdaki belgelerin imzalı olarak Enstitü e-posta adresine lee@yalova.edu.tr yukarıda belirtilen sürelerde gönderilmesi gerekmektedir.

(1) Tez/Proje (Word ve PDF formatında. Her iki formatta da yüklenmeli)
(2) Öğrenci, Danışman ve Enstitü Anabilim Dalı Başkanı tarafından imzalanmış "Tezli Yüksek Lisans Tez Teslim ve Jüri Öneri Formu" - "Tezsiz Yüksek Lisans Proje Teslim ve Jüri Öneri Formu" (PDF formatında)
(3) Tez/Proje çalışmasının yazım kurallarına uygunluğuna dair ilgili form (Tez/Proje'nin yazım kurallarına uygunluğu ile ilgili sorumluluk öğrenci ve danışmana aittir. Bu nedenle tez kontrolü mutlaka danışman tarafından yapıldıktan sonra Tez/Proje'nin yazım kurallarına uygunluğu beyan edilmelidir. Enstitülerin bu dönem birleşmesinden dolayı mevcut FBE/SBE yazım kuralları dikkate alınacaktır.)
(4) Turnitin programı kullanılarak alınan intihal raporu. İntihal raporunun her sayfası danışman tarafından imzalanmalıdır.
(5) Tez konusu ile ilgili yayın veya yayının kabul edildiğine dair belge

 

NOT: Doktora tez teslimleri Akademik Takvime bağlı değildir. Fakat tezini teslim etmek isteyen doktora öğrencileri de yukarıda belirtilen sürelerde olmak kaydıyla online tez teslimi yapabilirler.

İlgili formlar ve tutanak Enstitü internet sayfasında "Dilekçe ve Formlar" altında olmakla birlikte aşağıda da verilmiştir.

Tezli Yüksek Lisans Tez Teslim ve Jüri Öneri Formu

Tezsiz Yüksek Lisans Proje Teslim ve Jüri Öneri Formu

Doktora Tez Teslim ve Jüri Öneri Formu

Yazım Kurallarına Uygunluk Tutanağı